طراحی سایت دایرکتوری خودرو و بهینه سازی سایت

۳,۸۱۷ بازديد

طراحی سایت دایرکتوری خودرو و بهینه سازی سایت 

در مقاله قبل  چندین پیشنهاد و راهکار در خصوص طراحی سایت و بهینه سازی سایت خودرو را معرفی کردیم در این مقاله به ادامه این بخش می پردازیم.

ویدیوها

اخیرا گوگل به کسب و کارها این اجازه را داده است که در لیستینگ گوگل مای بیزنس شان ویدیوهای 30 ثانیه ای آپلود کنند. شما می توانید از طریق ویدیوها خاص بودن خودتان را به خوبی نمایش دهید. این ویدیوها در دستگاه های تلفن همراه به صورت اتوپلی (پخش یا نمایش خودکار) پخش می شوند، بنابراین شما باید چندین ویدیو از نمایشگاه خودرو، خودروهای موجود و اتفاقاتی که در نمایشگاه شما رخ می دهد بسازید و در گوگل مای بیزنس آپلود کنید.

نظرات در طراحی سایت دایرکتوری خودرو

در هنگام سرچ و خرید خودرو، نظرات و کامنت های مردم حیلی مهم و حیاتی هستند. قطع به یقین سعی کنید از مشتریانی که از شما راضی هستند تقاضا کنید که نظر مثبتی در گوگل مای بیزنس شما ثبت کنند و شما هم حتما به تمامی نظرات پاسخ دهید.

ویژگی سوال و جواب

ویژگی سوال و جواب گوگل مای بیزنس چندین ماه است که ایجاد شده است، اما بسیاری از افراد و کسب و کارها همچنان از آن خبر ندارند و یا توجه چندانی به آن نمی کنند. بسیار مهم می باشد که به صورت مرتب و دائم به سوالاتی که از شما پرسیده می شود توجه کنید و به همه آنها پاسخ صحیح بدهید. مانند اکثر چیزهای دیگر در گوگل مای بیزنس، در این مورد هم، همه می توانند به سوالات پرسیده شده پاسخ دهند و این بدین معنی است که به راحتی این امکان وجود دارد که اطلاعات غلطی در خصوص نمایندگی فروش شما در گوگل مای بیزنس ثبت شود. حتما در تیم یا گروه خود، یک نفر را به صورت خاص برای این کار در نظر بگیرید که قسمت سوال و جواب را دائما چک و نظاره کند. ضمنا به صورت مرتب و دائم داشبورد گوگل مای بیزنس خود را چک کنید. به یاد داشته باشید، به صورت مجازی هر کسی می تواند تغییراتی رابه گوگل مای بیزنس شما بدهد. با چک کردن دائمی اطمینان حاصل کنید که کسی اطلاعات شما را بدون آگاهی شما تغییر نداده باشد.

دایرکتوری های آنلاین (مخصوصا دایرکتوری های خودرو)

اگر در فکر بهبود رنکینگ و بک لینک پروفایل نمایندگی خود هستید دایرکتوری های خودرو مکانی عالی برای شروع هستند. ثبت سایت فروش خود در یکی از دایرکتوری های خودرویا دایرکتوری آنلاینی که یک دسته بندی در خصوص خودرو داشته باشد، می تواند کمک کند که بک لینک پروفایل خوبی بسازید. به علاوه بسیاری از این دایرکتوری ها در صفحه ی اول نتایج گوگل بالا می آیند بنابراین اگر تا کنون نمایندگیخود را در لیست آنها ثبت نکرده اید، بدانید که به شدت عقب مانده اید و مزایای فراوانی را از دست داده اید.

تعداد کمی دایرکتوری خودرو وجود دارد که برخی از آنها رایگان و برخی غیر رایگان هستند. برخی از دایرکتوری های عمومی و جنرال رایگان عبارتند از Yelp, YellowPages, Bing، و غیره. این دایرکتوری های رایگان و بزرگ دارای دسته بندی های فراوانی هستند که یکی از دسته های خود را به خودرو اختصاص داده اند. حتما اطمینان حاصل کنید که نام، آدرس و شماره تلفن نمایندگی شما با اطلاعات گوگل مای بیزنس شما هماهنگ باشد.

انتخاب کلمات کلیدی مناسب

انتخاب کلمات کلیدی مناسب و درست همواره از مسائل مهم و اساسی سئو بوده و است. باید کلماتی را انتخاب کنید که درصد سرچ بالایی داشته باشند، نسبتا رقابتی باشند، با محتوای سایت شما رابطه مستقیم داشته باشند، کلماتی باشند که مشتریان احتمالی شما در هنگام سرچ از آنها استفاده می کنند.

بهینه سازی تصاویر

بر اساس گوگل، همه ساله، 37 درصد از سرچ های انجام شده در خصوص خودرو شامل این عبارت (تصاویر [مدل خودرو]) می شود. مثلا (تصاویر مزدا 3). این یعنی هنگامی که تصاویر خودروهای فروشی خود را آپلود می کنید، حتما در کنار مدل، سال ساخت، و نام برند خودرو، از کلمات (تصاویرِ....، تصویرِ.....، عکسِ......) نیز استفاده کنید.

استفاده از اسکیما در طراحی سایت

اگر می خواهید شانس خود را در گوگل و سایر موتورهای جستجو افزایش دهید، بدانید که استفاده از مارکاپ اسکیما با داشتن شناخت کافی از صفحات سایتتان، می تواند شما را از رقبای خود یک گام به جلو بیاندازد. (در ضمن این احتمال نیز وجود دارد که رقبای شما هنوز مارکاپ اسکیما را نشناخته باشند و از آن استفاده نکرده باشند).

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.