ری دیزاین چه زمانی باید انجام شود؟

۳,۸۱۵ بازديد

طراحی سایت مجدد چه زمانی باید انجام شود؟

شما چگونه متوجه می شوید که به یک وبسایت جدید نیاز دارید؟ و چکونه میتوانید این نیاز خود را در موقع درست شناسایی کنید؟

ما در این مقاله، 4 مورد از مهمترین دلایل طراحی سایت مجدد را به شما معرفی می کنیم که اگر وبسایت شما هر یک از این 4 علامت را داشت، به این معنی است که باید وبسایت جدیدی طراحی نمایید. به یاد داشته باشید که مشتریان، با توجه به طراحی وب سایتتان، شما را قضاوت خواهند کرد.

اگر وبسایتتان، بروز نباشد، حاوی اطلاعات نادرست باشد و یا قسمت های مختلف آن به خوبی کار نکند، به تدریج مشتریان خود را از دست خواهید داد و رقبای شما که دارای وبسایت های بهتری هستند، آنها را جذب خواهند کرد. در ادامه 4 دلیل مهم بیان شده است که نشان دهنده نیازمندی شما به طراحی سایت جدید می باشد که میتوایند با استفاده از آن ها زمان درست را تشخیص دهید

ریسپانسیو نبودن وبسایت

آیا اخیرا وبسایت خود را در یک تبلت یا موبایل چک کرده اید؟ تحقیقات جدید ثابت کرده که امروزه تقریبا 60% از جستجوهای اینترنتی از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد، به همین دلیل، طراحی وب سایت ریسپانسیو، امری بسیاری حیاتی در دنیای مجازی می باشد. توجه داشته باشید که وبسایت شما، علاوه بر ظاهری زیبا، نیازمند به این است که با تمامی دستگاه ها (با اندازه صفحات مختلف) سازگار باشد.

وبسایت شما فاقد بستر لازم برای اشتراک گذاری مطالب است.

فرض کنید به سختی تلاش کرده اید و محتوای مفید و قابل قبولی را برای وبسایت خود تهیه کرده اید و اکنون تمایل دارید بازدیدکنندگان شما، آن محتوا را در شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارند. لازمه این کار این است که شرایط را به نحوی برای بازدیدکنندگان فراهم کنید که آنها بتوانند به آسانی مطالب را با دیگران به اشتراک بگذارند. اگر وبسایت شما دارای بستری مناسب برای اشتراک گذاری مطالب نباشد، این احتمال وجود دارد که مشتریان بالقوه ی فراوانی را از دست بدهید.

وبسایت شما فاقد سیستم مدیریت محتوا (CMS) است.

فناوری و زیرساخت های پشت پرده وبسایت شما به اندازه ی ظاهر وبسایتتان مهم است. زیباترین و شیک ترین سایت ها، اگر دارای یک موتور معیوب باشند، قادر به ارائه خدمات نخواهند بود. طراحی سایت باید به گونه ای باشد که بروز رسانی آن به آسانی صورت گیرد. اگر وبسایتتان فاقد یک سیستم مدیریت محتواست، پس به احتمال فراوان، مطالب آن نیز قدیمی شده و بروز نمی باشد. استفاده از یک سیستم مدیریت محتوا بدین معنی است که شما می توانید وبسایت خود را به راحتی بروزرسانی کنید.

وبسایت شما دارای دکمه های فراخوان نمی باشد.

فرض کنید یک مشتری بالقوه، از طریق جستجو به وبسایت شما هدایت شده و اکنون می خواهد اقدامی را انجام و یا فراخوانی کند. در این لحظه، طراحی سایت شما باید به گونه ای باشد که مشتریان را مستقیما به دکمه های فراخوان هدایت کند. به یاد داشته باشید که با قرار دادن دکمه های فراخوان در سرتاسر وبسایتتان، می توانید مشتریان بالقوه خود را به مشتریان واقعی تبدیل نمایید. موارد زیر، نمونه هایی از این دکمه های فراخوان می باشند که در طراحی سایت باید رعایت گردند:

- دکمه فراخوان برای ثبت نام

- دکمه لازم برای کامنت گذاری یا نظر

- دکمه لازم برای خرید

اگر وبسایت شما هر یک از مشکلات بالا را دارد، قطعا به یک وبسایت جدید نیازمند هستید، پس لازم است هرچه سریعتر جهت طراحی سایت مجدد اقدام نمایید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.