سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

فواید طراحی سایت B2B در سال 2020

۳,۸۳۲ بازديد

فواید طراحی سایت B2B در سال 2020 چیست

طراحی سایت B2B باید به گونه ای باشد که همه تولید کننده ها، شرکت ها و یا سازمان هایی که قصد انجام تبلیغات برای کالاها یا محصولات خود را به فروشندگان یا دیگر شرکت ها دارند، بتوانند به آسانی پس از مراجعه به وب سایت محصولات خود را معرفی نمایند. همچنین فروشندگان یا شرکت های واسط نیز با مراجعه به این سایت ها بتوانند از محصولات تولید شده دیگر شرکت ها یا تولیدکنندگان بازدید کنند. این وب سایت ها بستر مناسبی برای تجارت بین تولیدکنندگان و فروشندگان است. در حال حاضر وب سایت هایی که با مدل اقتصادی B2B طراحی میشوند جز پردرآمدترین سایت های اینترنتی می باشند. به منظور طراحی یا سفارش وب سایت خود به یک تیم طراحی سایت در تهران، لازم است فواید تجارت الکترونیک B2B را بدانید.

در این مقاله به فواید طراحی سایت B2B خواهیم پرداخت.

1- جذب موقعیت های تجاری بیشتر

داشتن یک فروشگاه اینترنتی خوب می تواند حضور شما را در دنیای آنلاین پررنگ تر و قوی تر کند و مشتریان و معامله گران احتمالی (که در حال جستجو و تحقیق در موتورهای جستجو هستند) را به سمت شما جذب کند. مخصوصا اگر در وب سایت خود، صفحاتی داشته باشید که کاتالوگ شما را به صورت عمومی در اختیار همگان قرار دهد. حتی اگر دوست نداشته باشید کاتالوگ خود را در اختیار عموم قرار دهید نیز می توانید با انتشار محتوای متناسب با بازار هدف خود، مشتریان خود را جذب کنید.

2- افزایش فروش محصولات برند شما و اگاهی بیشتر از محصولات شما

جذب مشتری بیشتر می تواند باعث افزایش فروش شود، اما این تنها یکی از راه هایی است که پلتفورم تجارت الکترونیک B2B می تواند از طریق آن باعث بهبود وضعیت و عملکرد تجارت و کسب و کار شما شود. انتخاب درست و صحیح طراحی سایت B2B می تواند به شما کمک کند تا پیشنهادات مرتبط و متناسب (با محصولات مورد نظر مشتریان) را در اختیار و نمایش بازدیدکنندگان قرار دهید. با این کار می توانید اطمینان حاصل کنید که مشتریان تان، محصولات مرتبط (با نیاز و خواسته شان) را می بینند و در نتیجه فروش و موقعیت های فروش شما نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

3- کاهش هزینه ها

شاید فکر کنید افزایش درآمد بدون افزایش هزینه، امری غیر ممکن است اما این کار یکی از مزیت های کاملا واقعی طراحی سایت B2B است. با تکنولوژی مدرن امروزی می توانید تقریبا تمامی کارها و بخش های کسب و کار (از قبیل سفارش خرید، اطلاعات مشتریان و خدمات مشتریان) خود را به صورت آنلاین انجام دهید.با اتومات کردن این فرآیندها، ضمن کارآمدتر شدن آنها، می توانید از بسیاری از هزینه های غیرضروری شرکت جلوگیری کنید.

4- دریافت بازخورد مشتریان و مورد بررسی قرار گرفتن هدف شما 

اگر مشتری در هنگام خرید آنلاین یک تجربه خوب و راحتی داشته باشد، حتما برای خرید بیشتر مجددا به سایت شما مراجعه خواهد کرد و این کار باعث رونق فروش خواهد شد. گاهی اوقات یک بازخورد مثبت از طرف یک خریدار می تواند بهتر از یک متن طولانی از طرف یک کارخانه دار یا عمده فروش باعث قوت قلب و افزایش تولید شود. اگر یک فروشگاه اینترنتی بسیار ایده آل و استثنایی داشته باشید هر یک از مشتریان شما با یک بار خرید، به منزله یک مبلغ برای شما تبلیغ می کنند و باعث رونق کسب و کار شما می شوند. درج یک بازخورد ساده از طرف مشتری می تواند تاثیر بسیار حیرت انگیزی در کسب و کار شما داشته باشد و فروش را افزایش دهد.

5- دسترسی و ارتباط با بازارهای جدید

قبلا گفتیم که طراحی سایت B2B می تواند به شما کمک کند تا به مشتریان بیشتری دست پیدا کنید. این مشتریان لزوما همگی از بازار شما نیستند بلکه ممکن است از بازارهای دیگر نیز باشند. از آنجایی که بخش فروش سایت، نیازی به حضور تمام وقت تیم فروش ندارد لذا می تواند به صورت تمام وقت و 24 ساعته در کل سال در دسترس مشتریان باشد و با این کار کسب و کار و فروش افزایش پیدا می کند.

6-دستیابی به داده ها و آمار

طراحی سایت B2B قدرتمند می تواند بسیاری از فرآیندهای کسب و کار شما را آنلاین و به صورت خودکار انجام دهد و ارمغانی که این نرم افزار برای شما دارد این است که داده ها و آمارهای مهم در خصوص فروش و سایر موارد را به صورت کامل در اختیار شما قرار می دهد که در بسیاری از تصمیمات به کمک شما می آید. با این کار می توانید آمار و اطلاعات دقیق فروش، سفارش، درآمد، درصد سود، میزان تخفیف و غیره را در اختیار داشته باشید. با این آمار دقیق دیگر در تصمیمات خود دچار ابهام و اشتباه نمی شوید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.