طراحی سایت با قابلیت دسترسی برای تمامی کاربران

۳,۸۲۴ بازديد

 طراحی سایت با قابلیت دسترسی برای تمامی کاربران - نکات مهم طراحی سایت کاربر پسند

اکنون سال 2020، یعنی زمان طراحی سایت قابل دسترسی برای تمامی کاربران است. قابلیت دسترسی به وب، یکی از مهم ترین چیزهایی است که شما می توانید برای کاربران سایت خود انجام بدهید. طراحی سایت قابل دسترس با نوعی تکنولوژی طراحی می شود که جهت یابی ساده تری برای این محدودیت ها دارد. تأثیر مثبت آن می تواند بر روی کاربرانی با چندین ویژگی واقع شود.

قابلیت دسترسی، یک گام مهم در ایجاد یک وبسایت فراگیرتر در مورد جامعه دیجیتال بوده و وبسایت شما را تبدیل به تجربه ای خواهد کرد که هر کسی می تواند از آن لذت ببرد. به هر حال، تمامی وبسایت ها به درستی مجهز به ارائه ی تجربه کاربری برای افراد مراجعه کننده به سایت شان نیستند.

روزانه میلیونها نفر از اینترنت استفاده می کنند و بسیاری از آنها نیازمند تکنولوژی دسترسی به منظور استفاده از وب دارند.

بالا بردن قابلیت دسترسی می تواند یک کار دشوار، به نظر برسد، اما پیاده سازی این ابزار و منابع، ارزش کار را دارد.

قبل از اینکه شما برای طراحی سایت قابل دسترسی مبادرت به عمل آورید، اجازه دهیددر مورد این موضوع بحث کنیم که چرا این امر برای وبسایت شما حیاتی بوده و چگونه به سهولت یک بازدید فراگیری را برای کاربران ایجاد کنیم:

چرا طراحی سایت قابل دسترسی اهمیت دارد؟

غالباً وبسایت شما، برداشت اول یک مشتری بالقوه از تجارت شماست. برای کاربران دارای محدودیت، اینترنت ممکن است موثرترین راه برای تعامل با تجارت شما و تنها برداشتی باشد که آنها دریافت می کنند. با ارتقای وبسایت تان به واسطه ی ویژگی های قابلیت دسترسی، تجربه مشتری برای هر کاربر مراجعه کننده به سایت شما ملایم تر و لذت بخش تر خواهد بود.

مطابق با نیاز هر کسی، داشتن یک تجربه ی فراگیر برای هر کاربری ضروری است. یک وبسایت قابل دسترسی، توانایی ارائه مطالب وب را در اندازه یکسان برای کاربران دارد.

قابلیت دسترسی جنبه های مختلفی دارد. به دلیل اینکه نیازهای کل محدودیت ها بایستی با بهترین قابلیت وبسایت رفع شود. خوشبختانه، افزودن ابزارهای قابلیت دسترسی بسیار آسانتر از آن چیزی که شما فکر می کنید و شما احتمالاً توانایی ارتقای سایت خود را از طریق پلت فرم های وب را دارید.

ایجاد قابلیت دسترسی در طراحی سایت چگونه می تواند وبسایت تجارت های کوچک شما را بهبود بخشد یا نقض کند.

قابلیت دسترسی در طراحی سایت را از کجا شروع می کنید.

طراحی سایت با قابلیت دسترسی آن گونه که شما فکر می کنید، کار دشواری نیست. اما برای ایجاد حس استقبال و پذیرش در کاربران امری حیاتی است.

چندین مورد وجود دارد که شما می توانید وبسایت تان را ایجاد کنید که این موارد بسیار متنوع می باشند اما اغلب آنها برای پیاده سازی سریع به اندازه کافی ساده می باشند.

حتی اگر شما در طراحی سایت خبره نیستید می توانید تغییراتی را اعمال کنید که به شما در برداشتن گامی در مسیر درست کمک درست و بهینه را انجام دهد. مثال ، بعضی المان های ضروری که می توانند به آسانی ایجاد شوند، تنظیم رنگ به منظور داشتن کنتراست بالاست که (این خود به خواناتر شدن متن کمک خواهد کرد.) یا افزودن متنِ جایگزین به تصاویر و فیلم ها. در صورتیکه این امر ممکن است حس تغییرات کوچ را القا کند، در این صورت اختلاف زیادی در بالا بردن تجربه ی کاربری برای هر یک از کاربران به وجود آورد.

تعداد زیادی منابع در دسترس، در اینترنت وجود دارد که برای راهنمایی کارآفرینان و متخصصین به منظور کمک به ایجاد تجربه ی بیشتر وب قابل دسترسی، ایجاد شده است. اگر شما به دنبال مرور دستورالعمل های قابلیت دسترسی هستید، ابتکار عمل قابلیت دسترسی وب یک راهنمایی پیرامون چگونگی ویرایش محتوا و عناصر تکنیکی پیشنهاد می کند.

مانند بسیاری از پروژه ها، این راهنما، معمولاً برای ارتقای قابلیت دسترسی وب از نقطه ی شروع آسانتر است، بنابراین این موضوع را هنگام ایجاد صفات در آینده به خاطر داشته باشید چنانچه شما با قابلیت دسترسی آشنایی بیشتری دارید، صفحه ی وبی را بسازید که به طور فراگیرتری در ذهن، حس طبیعت دوم را القا کند.

چگونه کانالهای رسانه ی اجتماعی تان را با قابلیت دسترسی بیشتر برای همه افراد می سازید.

از متخصص وب سایت  کمک بخواهید 

اگر شما هنوز در مورد توانایی تان در مورد طراحی سایت احساس اطمینان نمی کنید، امیدتان را از دست ندهید. راه حلی وجود دارد که می تواند به شما برای ایجاد تجربه ی بیشتر کاربر درکنار طراحی سایت به شما کمک کند:

این متخصص در طراحی سایت و فهم چگونگی افزودن ویژگیهای قابلیت دسترسی، صرف جویی زمان شما و ساعت جستجوی Google بسیار مجرب هستند.

بهترین بخش چیست؟

شما در مورد هیچ کار اضافی خارج از فرآیند استخدام نگران نخواهید بود.

در این زمان ممکن می باشد شما متعجب شوید، من از کجا یک متخصص وبسایت پیدا کنم؟ جواب مشخص است ، پیدا کردن یک متخصص از آنچه شما فکر می کنید آسانتر است. شما می توانید برای همکاری با یک شرکت طراحی سایت، از طریق وب سایت های آزاد یا جستجو در پیشنهادات گوگل و یا فیس بوک گزینش کنید.

سخن پایانی و نتیجه گیری مهم

طراحی سایت قابل دسترسی ممکن است یک کار غافلگیرکننده به نظر برسد، اما داشتن این ویژگیها در جایی که همه کاربران به تعامل با تجارت شما دسترسی دارند، حائز اهمیت است.

چه شما، وظیفه طراحی سایت مجدد را بر عهده بگیرید و چه یک متخصص وب برای مراقبت از آن استخدام کنید، ارتقا قابلیت دسترسی، به سمت یک جامعه اینترنتی فراگیرتر برای همه افراد قدم خواهد برداشت.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.