راههای افزایش تعداد بازدید کننده برای دریافت ترافیک هدفمند

۳,۷۹۲ بازديد

راههای افزایش تعداد بازدید کننده برای دریافت ترافیک هدفمند در طراحی سایت شما

در این مقاله به راه های افزایش تعداد بازدید کننده واقعی برای سایت شما میپردازیم که عبارت اند از :

شما قادر به ساخت صفحه اصلی وب تجاری موفق در اینترنت نخواهید بود مگر اینکه قادر به هدف قرار دادن ترافیک وب سایت خود برای بازدید از وب سایت و ماندگاری کاربران و ترافیک آنها بر روی سایت خود به اندازه کافی باشید. خوب شما می توانید پیغام خود را از این مقاله گرفته و به آن عمل نمایید.

سطح موفقیت هر وب سایت به تعداد بازدیدکنندگان صفحات بستگی دارد که این بازدیدکنندگان از همان تک تک افرادی تشکیل می شود که به منظور دریافت پاسخ سوال خود و دریافت اطلاعات به وب سایت شما مراجعه و برای چگونگی و نحوه انجام کار آنرا بررسی و جستجو می کنند.

جلب نظر بازدیدکننده برای کلیک بر روی صفحات صفحه وب شما بهترین روش برای حفظ آنها می باشد و هر چقدر زمان بیشتری در وب سایت شما صرف کنند احتمال دریافت پیام شما و انجام اقداماتی از طرف آنها در وب سایت شما بیشتر خواهد شد.

متن زیر چهار قدم بسیار راحت  برای افزایش بازدیدکننده وب سایت به شما ارائه می کند:

1-استفاده مناسب از قالب بندی و برجسته سازی مطالب
سبک و ظاهر وب سایت شما بسیار مسئله مهمی می باشد. اگر وب سایت شما دارای بخش بزرگ از متنی که به سختی قابل هضم است باشد، افراد به همان سرعتی که به وب سایت شما دست یافتند با همان سرعت نیز آن را ترک می نمایند. می توانید با برجسته سازی کلمات و عبارات کلیدی و هایلایت آنها، طول زمان حضور بازدیدکنندگان در وب سایت خود را افزایش دهید. به طور کلی نیازی به نگرانی در مورد فضای سفید ایجاد شده از برجسته سازی مطلب نیست، زیرا متن هایلایت شده دارای فضای سفیدی در اطراف خود می باشد که به چشم افراد بسیار جذاب به نظر رسیده و خواندن و اسکن مطالب را برای آنها بسیار آسان می نماید.

2-قرار دادن نقشه سایت و عناوین مقالات در صفحه اصلی وب
نقشه سایت، حرکت در وب سایت را برای بازدیدکننده و موتورهای جستجو آسان تر می کند. همچنین می توانید با قرار دادن نقل قول و تیزر از دیگر صفحات وب خود در صفحه اصلی و لینک به صفحه مربوطه باعث افزایش تعداد بازدیدکنندگان وب سایت خود شوید.

این موضوع باعث می شود  بازدیدکنندگان شما برای کلیک بر صفحات بعدی وب شما تشویق شوند. نقشه سایت، ایده بسیار عالی برای آسان تر شدن جستجو در وب شما برای افراد همانند اسپایدر موتورهای جستجو می باشد.

3-نوشتن مطالب مهم و منحصر به فرد، مسئله بسیار حیاتی برای داشتن بازدیدکننده وب سایت
مردم تشنه کسب اطلاعات با کیفیت بالا هستند و این یکی از انگیزه های اصلی آنها برای جستجو در اینترنت می باشد. محتوا در اینترنت مانند هر رسانه دیگری بسیار مهم می باشد. اگر سایت شما می تواند اطلاعات مورد نیاز افراد را ارائه دهد، احتمال بررسی و بازدید از تمامی صفحات وب شما بیشتر خواهد شد و همچنین احتمال bookmark کردن وب شما توسط افراد و توصیه آن به دیگران نیز بالاتر خواهد رفت.

بعلاوه احتمال انتخاب مطالب وب سایت شما توسط موتورهای جستجو به دلیل بازدید زیاد افراد از وب سایت شما، به طرز چشمگیری افزایش خواهد یافت.

4-داشتن یک کپی ساده و مختصر از وب
وقتی صحبت از وب سایت کپی می شود، سادگی و کوتاهی مطالب بهترین روش می باشد. اطلاعات وب سایت را به صورت کوتاه ارائه کرده و خلاصه ای از پاراگرافها را برای آسانی خواندن ارائه کنید. معمولاً مردم در اینترنت توجه کمی به مطالب می کنند، هیچ کس موفق به خواندن مقالات طولانی متشکل از هزاران کلمه نشده و وقت صرف مطالب مشروح نمی کنند.

افراد معمولاً تمایل به اسکن مطالب و مقالات نسبت به خواندن آن دارند. آنها فقط مقالاتی را از ابتدا تا انتها می خوانند که سبک و محتوای آن خیلی خوب بوده و حتی اگر مطالب آن کمکی به آنها نکند تمامی آن را خواهد خواند.

4مرحله فوق مراحلی است که شما برای افزایش بازدیدکننده از وب سایت خود و حفظ آنها نیاز دارید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.