چهارشنبه ۰۵ اردیبهشت ۰۳

قیمت طراحی وب سایت چقدر است؟

۳,۸۲۸ بازديد

قیمت طراحی وب سایت چقدر است؟

معمولا قیمت طراحی سایت چقدر می باشد و چقدر برای طراحی یک سایت خوب زمان می برد؟
این سوالی است که ذهن خیلی ها را به خود مشغول کرده است که در زیر میخواهیم به توضیح مختصری از آن بپردازیم
اگر بخواهیم به طور دقیق از قیمت طراحی سایت با هزینه مناسب برای شما اطلاعاتی را به اشتراک بگذاریم، باید بگوییم قیمت طراحی سایت هم در شرکت های مختلف متفاوت بوده و هم با توجه به نوع سایتی که دارید هزینه ها کاهش یا افزایش خواهند داشت. هر شخص یا شرکتی که طراحی سایت انجام می دهد، با توجه به ملاک های خود قیمت متفاوتی را برای طراحی سایت ارائه می دهد.

حال در این مقاله می خواهیم تا قیمت مناسب طراحی یک وب سایت را مورد بررسی قرار داده و اطلاعات لازم را در اختیار کاربران قرار دهیم.

بررسی قیمت طراحی وب سایت

در ابتدا باید بگوییم اگر طراح سایتی را دیدید که با قیمت پایین پروژه شما را انجام خواهد داد یاد این جمله باشید که "هیچ ارزانی بی حکمت نیست!" اگر شرکت یا شخصی را یافتید که قیمت طراحی سایت را کمتر از 1.5 میلیون تومان اعلام کرد بدانید این شرکت یا شخص از تجربه طراحی سایت بسیار کمی برخودار بوده و به همان نسبت نیز مطمئن باشید وب سایتی با کیفیت بسیار پایین را برای شما طراحی خواهد کرد. پس بدانید که هم قیمت پیشنهادی پایین و هم قیمت بالا بیش از حد، هر دو به یک اندازه جالب نخواهند بود.

از طرفی هم شرکت هایی را پیدا می کنید که طراحی سایت با کیفیت و موارد بالا و قیمت نازل ارائه می دهند و گاهی شرکت هایی هستند که امکانات کمی را برای طراحی سایت در نظر گرفته اما قیمت پیشنهادی آنها بسیار هنگفت می باشد. می دانید که برای طراحی یک وب سایت کلمات کلیدی چون تحویل سریع، پشتیبانی 24 ساعته، طراحی با کیفیت و ... از اهمیت بالایی برخودار هستند و در طراحی اکثر سایت ها این موارد لحاط خواهند شد؛ اما سوالی که بر هر کسی ممکن است پیش آید این است که چگونه می توان هزینه طراحی سایت را تخمین زد؟ نحوه تشخیص قیمت ارزان، قیمت گران یا قیمت مناسب یک سایت به چه ترتیب است؟

 

عوامل موثر بر قیمت طراحی سایت چیست؟

همانطور که قبلا هم که گفتیم قیمت طراحی سایت بسته به نوع سایتی که دارید، متفاوت خواهد بود؛ امروزه دسته بندی سایت ها بسیار گسترده و متنوع شده است که لیست این سایت ها شامل سایت های خبری، سایت شرکتی، سایت فروشگاه آنلاین، سایت های بازی آنلاین، سایت آژانس های هواپیمایی، وب سایت های پزشکی و بسیاری از سایت های دیگر می باشد که هر کدوم استراتژی و ساختار طراحی مخصوص به خود را خواهند داشت.

دومین مرحله ای که باید برای قیمت گذاری طراحی وبسایت مورد بررسی قرار گیرد، استاندارد های عمومی چون رابط کاربری یا UI، تجربه کاربری یا UX، هماهنگی با مرورگرهای مختلف، نمایش صحیح در انواع موبایل و تبلت ها، کدنویسی سمت سرور و کدنویسی سمت کاربر و ... تمام این موارد با توجه به زمان و انرژی که برای هر یک صرف می شود در هزینه طراحی سایت تاثیر خواهند گذاشت.

و اما مورد آخر که در قیمت نهایی طراحی سایت تاثیر گذار خواهد بود، تعداد نفرات و تخصص هایی که در طراحی سایت بکار گرفته می شود، می باشد. باید بررسی کنید که شرکت های طراحی وب سایت چه تعداد نیرو که دارای تخصص های متفاوت و با کیفیت هستند را برای طراحی وب سایت شما درگیر می کنند.

مولفه های بسیاری هستند که در تعرفه طراحی وب سایت تاثیر می گذارند. کیفیت طراحی به همراه جذابیت آن، کیفیت کد نویسی و بهینه بودن تمام الگوریتم ها، مواردی هستند که در قیمت نهایی طراحی وب سایت تاثیر بسیار دارند.

 

قیمت طراحی وب سایت با توجه با نوع برنامه نویسی متفاوت خواهد بود

نوع برنامه نویسی که برای طراحی وب سایت خود انتخاب می کنید نیز در هزینه طراحی تاثیر زیادی دارد؛ پیام آوران پارسیان تمامی پروژه های خود را با استفاده از ASP.NET انجام می دهد که این زبان برنامه نویسی از بروزترین و حرفه ای ترین متد تحت وب است که به نسبت دیگر زبان های برنامه نویسی، قیمت بالایی دارد. اما در کنار قیمت بالا، از مزایای خوبی برخودار است که در ادامه به مزیت های این زبان برنامه نویسی اشاره کرده ایم.

خوبیت  های طراحی وب سایت با ASP.net

سرعت بالا وب سایت های طراحی شده در طراحی بسیار مهم می باشد

امکانات بسیار زیاد و فوق العاده جهت گسترده شدن

هزینه نگهداری و آپدیت راحت تر

تبدیل وب سایت به قطعات کوچک که سرعت بروز رسانی را چندین برابر می کند

امکان طراحی وب سایت های کاملا داینامیک

پیام آوران پارسیان با ارائه بهترین و به روزترین متدهای طراحی سایت، پروژه های بسیار با کیفیت به همراه قیمت مناسب را در اختیار مشتریان خود قرار خواهد داد.

 

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.