نکاتی برای نوشتن بهتر صفحه درباره ما

۳,۸۱۲ بازديد

نکاتی برای نوشتن بهتر صفحه درباره م

بسیاری از مشاغلی که با آن ها روبرو شده ام با یک مشکل درخشان مشترک درگیر هستند. آن مشکل داشتن یک صفحه بسیار ضعیف و غیرقابل اطمینان "درباره ما"، می باشد. این کار به نظر من منطقی نخواهد بود، زیرا صفحه About یکی از مهمترین دارایی های یک برند است و برخلاف ایجاد لینک و بازاریابی رسانه های اجتماعی، نیازی به تلاش و سرمایه گذاری مداوم ندارد. صفحه درباره ما اغلب بخشی از یک سفر خرید است. این می تواند افراد را به سمت سایت شما سوق دهد و به متقاعد کردن آن ها برای برخورد با شما کمک کند. در این مواقع نامشخص، می توانید از آن استفاده کنید تا اعتماد به نفس و تجارت خود را ارتقا دهید. این صفحه یک بار ایجاد می شود ولی همان یک بار می تواند یک گام بزرگ برای پیشرفت در آینده باشد.

 

نحوه داشتن بهترین صفحه درباره ما

چرا صفحه " درباره ما " شما به این اندازه مهم است؟

این صفحه، اغلب یک صفحه ورودی است. چه صاحب مشاغل و چه وبلاگ نویسی باشید، صفحه درباره شما تمایل دارد به سؤالات جستجوی محور از نام تجاری (مواردی که حاوی نام شما یا نام تجاری شما هستند) رتبه فوق العاده خوبی دهد. این بدان معنی است که مشتریان شما اغلب از طریق صفحه درباره ما شما وارد سایت شما می شوند. آیا این امر باعث می شود تا بتوانید آن ها را ترغیب کنید تا سایت شما را مرور کنند (یا درگیر شوند)؟

فراموش نکنید افرادی که نام تجاری شما را در جعبه جستجو تایپ می کنند شما را از قبل می شناسند یا در مورد محصولات شما شنیده اند. عدم پاسخگویی به نیازهای آن ها، یک فرصت از دست رفته است. ولی برای افراد جدید که وارد سایت شما می شوند این صفحه مهم می باشد و شما باید خود را به بهترین شکل به آن ها معرفی کنید. شما چند بار قبل از خرید هر چیزی، صفحه About Business را بررسی کرده اید؟ من همیشه این کار را می کنم به خصوص اگر این یک برند جدید باشد که قبلاً درباره ی آن چیزی نشنیده باشم.

یا شاید حتی در مورد خرید هم نباشد. هر وقت کسی با یک نقل قول یا درخواست مصاحبه به من نزدیک شود، من همیشه صفحه درباره آن ها را بررسی می کنم. من از برخورد با وبلاگ نویسان که خود را جدی نمی گیرند، امتناع می ورزم. به همین ترتیب، من اغلب هنگام جستجو برای یافتن یک مخاطب مطبوعاتی، برای یافتن ابزاری در مقاله خود، به صفحه درباره ما نگاه می کنم.

این یک دارایی مهم بهینه سازی موجودیت است؛ ما دقیقا نمی دانیم که گوگل چگونه تصمیم می گیرد که سایتی بتواند یک برند باشد، اما ما تئوری های خوبی آموزش داده ایم تا بتوانیم به گوگل در تصمیم گیری کمک کنیم. صفحه درباره ی ما یک دارایی بهینه سازی موجودیت عالی است.
اول، آنچه ما می دانیم: یک صفحه درباره در دستورالعمل های رتبه بندی انسانی گوگل به عنوان یکی از راه های تعیین "تخصص، اقتدار و اعتماد به نفس" یا E-A-T هر صفحه ذکر شده است.

رجیسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتایج جستجو ندارند، اما ارزیابی آن ها برای آموزش الگوریتم Google برای رتبه بندی بهتر صفحات استفاده می شود. بنابراین اگر صفحه About در دستورالعمل های خود قرار دارد، احتمالاً از آن به عنوان سیگنال رتبه بندی استفاده می کنند. دوم، گوگل از اطلاعاتی استفاده می کند که شما می خواهید در صفحه درباره ی ما خود قرار دهید تا تجارت شما را در پایگاه دانش خود قرار دهد، بنابراین مهم است که تا آنجا که می توانید جزئیات را درج کنید.
با توجه به همه ی این نکات چگونه باید یک صفحه درباره About عالی جمع کنیم؟


  1. قوی شروع کنید ! از همان ابتدا با لحنی مصمم و پر قدرت جلو بروید

این مرحله برای این صفحه خاص منحصر به فرد نمی باشد، اما اهمیت آن را کم نمی کند.
با صفحه About خود به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: مردم باید به محض دیدن آن مایل به یادگیری بیشتر باشند. صفحه شما باید چشم نواز و به یاد ماندنی باشد و بدون نیاز به پیمایش به پایین، در نگاه اول توجه را جلب کند.

گفتن داستان نام تجاری شما یک روش عالی برای به یاد ماندنی تر و قابل اعتماد تر کردن صفحه درباره شما است. شروع صفحه شما با یک فیلم سریع و جلب توجه احتمالاً بهترین ایده است زیرا ویدئو ثابت کرده است که بازدید کنندگان را ترغیب می کند تا کمی طولانی تر در یک صفحه بمانند. می توانید با استفاده از ویرایشگرهای ویدیویی مبتنی بر وب، یک فیلم کوتاه و حرفه ای را در عرض چند دقیقه ایجاد کنید.

  1. برند خود را به اشخاص دیگر پیوند دهید و نام آن را به میان آورید

بازاریابان و وبلاگ نویسان با وجود این همه مطالب ناشی از گوگل در مورد عدم پیروی از لینک های خارجی یا حتی پیوند دادن به طور کلی، تمایل دارند یک چیز مهم را فراموش کنند: یک لینک تنها راه برای خزیدن خزنده های موتور های جستجو گر می باشد. پیوند دادن به سایر «نهادها» (به عنوان مثال برند ها، سازمان ها، مکان ها و غیره) بسیار مهم است: به گوگل کمک می کند تا جای شما را در پایگاه دانش خود بشناسد.
برای مثال شما می توانید به صفحات زیر ایجاد لینک و بک لینک نمایید: 

⦁ جوایز حرفه ای شرکت شما
⦁ موارد کلیدی درباره ی شما
⦁ همایش هایی که شما در آن ها حضور داشتید
⦁ در  وبلاگ های شخصی، احساس راحتی کنید که به تحصیلات خود، شرکت های گذشته ای که برای آن ها کار کرده اید و موارد دیگر مراجعه کنید

  1. CTAخود را بالا ببرید ! اصلا سی تی ای چیست

اکث به قریب و بیشتر صفحه هایی که من تا الان با آن ها روبرو شده ام با یک مسئله مشترک مواجه هستند معلوم نیست کاربران پس از فرود در آنجا قرار است چه کاری انجام دهند. باید به این نکته توجه کنیم که به نقش صفحه در سفر خرید (ممکن است مشتریان از طریق آن وارد سایت شما شوند یا از آن به عنوان یک نقطه لمسی تحقیق نهایی استفاده کنند)، کمک به آن ها برای پیشبرد کانال تبدیل شما بسیار مهم است. بسته به ماهیت تجارت خود، یک CTA را در این زمینه قرار دهید:
⦁ درخواست نسخه ی نمایشی شخصی را انجام دهید
⦁ تماس با شما
⦁ کاتالوگ خود را بررسی کنید
⦁ برای دریافت بروشور یا خبرنامه خود، ایمیل آن ها را دریافت کنید

 

اهمیت داشتن صفحه درباره ما در وب سایت

نکات و روش های مفید دیگر برای داشتن یک صفحه درباه ی ما

جدا از CTA های شما، روش های مفیدی برای آسانتر کردن صفحه درباره شما وجود دارد. این موارد عبارتند از:

Breadcrumb

هر کاری را انجام دهید، از صفحه About خود به عنوان یک صفحه فرود تجاری استفاده کنید، نه فقط یک منبع برای اطلاعات در مورد شغل خود. آن را به یک قیف تبدیل، تبدیل کنید و این شامل نظارت بر آن قیف است.

در صفحه وردپرس، می توانید هر پیوند یا دکمه را در صفحه درباره خود به عنوان رویدادی برای پیگیری با استفاده از افزونه Finteza تنظیم کنید. به این ترتیب، شما می توانید بگویید که کدام یک از این CTA ها مشتری بیشتری را وارد می کند و چه کسانی در حال تبدیل هستند. Finteza به شما امکان می دهد حواس خود را به قیف تبدیل خود بکشید و عملکرد آن را بر اساس منبع ترافیک، موقعیت مکانی کاربر و موارد دیگر آنالیز کنید.

شما کاملاً می توانید از Google Analytics برای تجزیه و تحلیل قیف تبدیل و سفرهای کاربر استفاده کنید، هنگامی که در صفحه About خود فرود آمد، اما به برخی تنظیمات نیاز دارد. برای کمک در مورد ویژگی های Google Analytics Attribution و Google Analytics Dimensions سفارشی بخوانید - هر دو منبع برای کشف بینش های بیشتر با Google Analytics، فراتر از آنچه معمولاً نظارت می کنید، مفید می باشند.

Takeaways

ایجاد و بهینه سازی صفحه درباره شما یک ابتکار عمل نسبتاً کم است، به خصوص اگر آن را با سایر کارهای بازاریابی مقایسه کنید. با این وجود می تواند چندین تغییر مثبت ایجاد کند، مانند اعتماد بیشتر به برند شما و نرخ تبدیل بهتر.

شما باید با این صفحه به عنوان کارت ویزیت رفتار کنید: باید در یک لحظه احساس بسیار خوبی ایجاد کند. چیز جلب توجه و جذاب را در قسمت فوقانی - مثلاً یک معرفی سریع ویدیویی، یک برچسب یا یک عکس قرار دهید. استفاده از پیوندها، تجزیه و تحلیل معنایی و نشانه گذاری های ساختاری را در نظر بگیرید تا گوگل به شما کمک کند برند شما را با سایر موارد مرتبط کند و آن را در پایگاه دانش خود قرار دهد.

CTA ها را اضافه کنید تا بازدیدکنندگان صفحه شما را به دنبال قیف تبدیل شما سوق دهند. صفحه درباه ی ما اغلب یک مورد کم اهمیت و در عین حال بخش مهمی از سفرهای خرید مشتریان به حساب می آید، بنابراین مطمئن شوید که چگونه می خواهید آن ها را انجام دهید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.