عوامل موفقیت در طراحی سایت صنعتی چیست

۳,۸۲۳ بازديد

طراحی سایت صنعتی دروازه ای به دنیای صنعت

طراحی سایت صنعتی دروازه میان دنیای صنعت و اینترنت است. امروزه اینترنت در همه حوزه ها وارد شده و همین سبب گسترش بسیاری از کسب و کار ها می باشد

طراحی سایت صنعتی دروازه میان دنیای صنعت و اینترنت می باشد. امروزه اینترنت در همه حوزه ها ورود پیدا کرده و همین سبب گسترش بسیاری از کسب و کار ها و افزایش دانش مخاطبان شده است. ورود به حوزه صنعت از طریق طراحی سایت صنعتی امکان پذیر است. معرفی یک واحد صنعتی و فعالیت ها و خدماتی که توسط آن به افراد و سازمان ها ارائه می شود یکی از اهداف اصلی در طراحی سایت صنعتی به شمار می آید. طراحی سایت صنعتی را می توان برای یک شرکت که در حوزه صنعت فعالیت می کند و یا برای معرفی خدمات یک کارخانه صنعتی مورد استفاده قرار داد.

عوامل موفقیت در طراحی سایت صنعتی

انتقال یک واحد صنعتی از شکل سنتی آن به حالت نوین و مدرن با طراحی سایت صنعتی امکان پذیر می باشد اما آن چه که دارای اهمیت بسیار زیادی است توجه به نکاتی مهم است گه هرچند کوچک برای موفقیت پروژه طراحی سایت صنعتی است. طراحی سایت صنعتی راهی می باشد که مجموعه شما را به مشتریان معرفی کرده و در واقع ویترین کار شما به شمار می آید.
نمایش صحیح روند انجام کار ها در کارخانه و سازمان مربوطه به عنوان یکی از بخش های مهم طراحی سایت صنعتی می تواند موجب جلب اطمینان خاطر مشریان و مخاطبان شما بشود . در این زمینه آن چه که می تواند موجب موفقیت پروژه طراحی سایت صنعتی گردد توجه ویژه به گرافیک سایت و طراحی اختصاصی آن است. این کار باید به گونه ای جذاب انجام شود که علاوه بر زیبایی های گرافیکی برای استفاده کاربران مناسب باشد. سایت هایی که طراحی های پیچیده و تو در تو دارند می توانند موجب خستگی کاربران شوند. عامل دیگری که موجب موفقیت طراحی سایت صنعتی می شود مدیریت صحیح سایت است. داشتن یک وب سایت بودن برنامه ریزی برای به روز کردن اطلاعات و بررسی نظرات مخاطبان پروژه ای شکست خورده محسوب می شود. به معنای دیگر باید هدف از طراحی سایت در دسترس بودن است و عدم تحقق این موضوع کاربران را دلسرد خواهد نمود.

 

در طراحی سایت صنعتی چه بخش هایی وجود دارد؟

در طراحی سایت صنعتی مانند سایر سایت ها در حوزه های مختلف بخش ها متعددی می تواند وجود داشته باشند که وجود برخی از آن ها ضروری می باشد و بعضی دیگر به عنوان یک گزینه می تواند به سایت اضافه شوند . بخش های اصلی در طراحی سایت صنعتی بخش هایی شامل موارد زیر می باشند  که باید حسابی ان ها را مهم بدانید و از آن ها استفاده کنید:

درباره ما: معرفی شرکت و سازمان مورد نظر و مواردی نظیر رزومه مدیران و روند تولیدات صنعتی مجموعه در این بخش گنجانده شده است. در صورتی که از کنار این بخش بدون توجه رد بشوید بدون شک دچار زیان های بزرگی خواهید شد.

بخش تماس با ما: این بخش مجموعه ای از راه های ارتباطی با صنعت مورد نظر را در اختیار مخاطبان قرار می دهد. بهتر است تمام راه های ارتباطی اعم از آدرس شبکه های اجتماعی را در کنار شماره تماس و آدرس در این بخش قرار دهید.

معرفی محصولات و خدمات: هدف از طراحی سایت صنعتی معرفی خدمات و محصولات تولیدی در یک صنعت خاص است.  هر چه توجه به این بخش بیشتر باشد و طراحی و برنامه نویسی آن دقیق تر و با تکیه بر جزئیات صورت پذیرد موفقیت سایت بیشتر تضمین می گردد.

 

سایر بخش های قابل استفاده در طراحی سایت صنعتی

علاوه بر بخش های اصلی که در طراحی سایت صنعتی باید در برنامه گنجانده شود بخش های دیگری هم وجود دارد که به انتخاب مدیران سایت و کارفرمای اصلی به سایت افزوده می گردد.

امکانات اضافی در بخش محصولات: اولین موضوع در خصوص تکمیل بخش محصولات و خدمات است. در این بخش می توان امکان جستجو را به پروژه اضافه کرد تا در صورتی که دامنه محصولات و خدمات گسترده است کاربر دچار سردرگمی نشود. استفاده از گالری تصاویر قدرتمند و جذاب می تواند نظر مخاطبان را بیشتر جلب نماید. در صورتی که کاتالوگ خاصی برای محصولات طراحی شده است نسخه فایلی آن را می توان در این بخش در اختیار مخاطبان قرار داد تا با دانلود آن بتوانند از آن بهره ببرند.

بخش مقالات و خبر نامه: این بخش نیز از جمله بخش هایی است که در نظر گرفتن آن می تواند سبب موفقیت هر چه بیشتر سایت گردد. به دلیل این که علاوه بر جذب مخاطبان برای مطالعه اطلاعات و اخبار ارائه شده می تواند در خصوص بهبود وضعیت سئو سایت نیز نقش موثری داشته باشد. استفاده از متن های خاص و منحصر به فردی که برای سایت تهیه شده است می تواند موفقیت سایت را تضمین نماید.

بخش پشتیبانی مشتریان: این بخش نیز از جمله مواردی است که می تواند اطمینان مشتریان را بیشتر جلب نماید. پاسخ گویی به سوالات فنی و مهندسی در خصوص محصولات و خدمات و همچنین خدمات پشتیبانی از خرید های انجام شده می تواند نکته ای بسیار مهم به شمار بیاید. معرفی نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در صورت وجود نیز می تواند در این بخش به سایت افزوده گردد.

جلب مشارکت کاربران: با استفاده از ماژول هایی نظیر نظر سنجی و فرم های مربوط به آن می توان این بخش را آماده استفاده نمود. این نظر سنجی می تواند در بخش های مختلف سایت قرار داده شود تا مشتریان نظرات خود را در خصوص مجموعه، محصولات و خدمات و حتی در خصوص خدماتی که سایت ارائه می دهند نظرات خود را ثبت نمایند. بررسی این نظرات می تواند نقش مهمی در روند رشد و توسعه مجموعه صنعتی بازی کرده و موفقیت های آتی را برای آن ها رقم بزند.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.