تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت

۳,۸۲۹ بازديد

احتمالاً بارها از خودتان پرسیده‌اید که این صفحه پر‌ارزش را چگونه می‌توانید گسترش دهید و آن را به وب‌سایت تبدیل کنید. ما در این مقاله در مورد تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت، مطالب مفیدی را گردآوری کرده‌ایم و سرفصل‌های زیر را به ترتیب برای شما شرح می‌دهیم.

مرحله اول - ضرورت تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت

مرحله دوم - چگونگی اضافه کردن صفحه اینستاگرام به وب‌سایت

مرحله سوم - مزایای اضافه کردن صفحه اینستاگرام به وب‌سایت

مرحله چهارم - تغییر صفحه اینستاگرام شخصی به صفحه تجاری برای کسب درآمد

مرحله پنجم - چگونه از اینستاگرام به وب‌سایت لینک‌دهی کنیم؟

مرحله ششم - چگونه از وب‌سایت به اینستاگرام لینک‌دهی کنیم؟

مرحله هفتم - آیا انتشار محتوای وب‌سایت شما در اینستاگرام دیگران، امکان‌پذیر است؟

در ادامه می‌خواهیم تمامی سرفصل‌های بالا را به صورت مفصل شرح دهیم. با ما همراه باشید.

 ضرورت تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت

با داغ شدن بحث فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی در ایران، یکی از نگرانی‌‌های صاحبان کسب‌وکارها و کسانی که با استفاده از اینستاگرام، کسب درآمد می‌کنند، فیلتر شدن این شبکه اجتماعی محبوب است.

بعد از فیلتر شدن تلگرام که خیلی هم غیر‌منتظره نبود، برنامه کاری بسیاری از کسانی که با این شبکه اجتماعی کار می‌کردند تا حد زیادی مختل شد. شاید اگر صاحبان کسب‌وکارهای تلگرامی، پیش‌تر به هشدارهای مربوط به فیلترینگ تلگرام واکنش نشان داده بودند و برای ادامه کسب‌وکارشان، با در نظر گرفتن احتمال فیلترینگ تلگرام، به فکر جایگزین می‌افتادند، شاهد ضررهای بزرگ و تعطیلی‌های بلند مدت کارشان نمی‌شدند.

درست است که مدت کوتاهی پس از فیلتر شدن تلگرام، شاهد تولد انواع فیلترشکن‌ها و نسخه‌های پروکسی‌دار و غیر‌رسمی این کانال اجتماعی عظیم بودیم و این اپلیکیشن‌های جدید تا حدود زیادی باعث بازگشت مردم به تلگرام شدند، ولی تلگرام دیگر هیچ‌وقت به دوران اوج خودش در ایران برنگشت و بسیاری از کسب‌وکارهای تلگرامی هم هرگز کار خودشان را از سر نگرفتند.

به هر حال فیلترینگ تلگرام، مرحله عبرتی شد برای کسانی که با دیگر شبکه‌های اجتماعی کار می‌کنند. امروزه، می‌شنویم که خیلی‌ها نگران فیلتر شدن اینستاگرام هستند. حتی تصور این خبر، بسیار ترسناک است. زیرا کسب‌وکارهای مبتنی بر اینستاگرام، بسیار بزرگ‌تر و فراگیرتر از کسب‌وکارهایی هستند که در تلگرام فعالیت می‌کردند و اگر اتفاقی که همه منتظرش هستند به وقوع بپیوندد، ضررهای بزرگ و جبران‌ناپذیری به بدنه اقتصاد مردمی و خانواده‌ها وارد خواهد شد.

عقل سلیم به ما می‌گوید که باید چاره‌ای اندیشید. راه‌حل‌های زیادی برای پیشگیری از چنین فاجعه‌ای پیشنهاد شده است:

راه‌حل اول= بعضی‌ها می‌گویند که کوچ کردن از اینستاگرام به یک شبکه اجتماعی دیگر، راه‌حل این مشکل است. اما ایرادی که می‌توان به این پیشنهاد گرفت این است که هر شبکه اجتماعیِ خارجیِ دیگری نیز، دیر یا زود با خطر فیلترینگ تهدید خواهد شد. بنابراین انتقال کسب‌وکار به یک شبکه اجتماعی دیگر، مانند خوردن مسکن برای دندان‌ درد است و درد را از ریشه دوا نمی‌کند.

راه‌حل دوم= پیشنهاد گروهی دیگر، ساختن یک شبکه اجتماعی داخلی است که با شئونات و قوانین کشور هماهنگ باشد. شبکه‌ای کاملاً ایرانی که بهانه‌ای برای فیلترینگ به دست کسی ندهد. ولی این راه‌حل حتی بدتر از راه‌حل قبلی است. به دو دلیل نمی‌توان از پیاده‌سازی چنین پیشنهادی سود زیادی برد. اول اینکه، تجربه نشان‌داده است که کاربران ایرانی، جذب چنین شبکه‌‌‌هایی نخواهند شد و دومین دلیل این است که، بسیاری از کسب‌وکارهای ایرانیِ مشغول در اینستاگرام، مشتری‌های بین‌المللی دارند. یعنی با کوچ کردن از اینستاگرام به یک شبکه داخلی، ممکن است بخش بزرگی از مشتریان خارجی خود را از دست بدهند.

راه‌حل سوم= منطقی‌ترین پیشنهاد، تبدیل صفحه اینستاگرام به وب‌سایت است. احتمالاً فکر می‌کنید که این راه‌حل هم فرار از اینستاگرام را پیشنهاد می‌دهد. ولی در واقع اینطور نیست و این امر کاملاً برعکس چیزی است که شما تصور می‌کنید.

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.